Pro nenáročné zákazníky jsme vymysleli takovou úpravu pro jednoválcové motory JAWA a ČZ která umožní mít za dostupnější peníz bezbateriové a bazkontaktní zapalování.Tato úprava už dlouhodobě funguje na hodně motocyklech ale nejčastěji na domácích strojích.
Základem je Babettové zapalování zešrubované ze staré jenorychlostní a nebo dvourychlostní Babetty. Montáž na motory umožňují naše komponenty tak, že nemusíte na motoru ani zapalování nic upravovat a kdykoli namontovat nazpět.
Toto je první pohled na klasické zapalování který všichni znáte.
Jak vidíte na motoru po demontáži zapalování je všechno normální.
Tak toto je to naše mezikruží která vše vyřeší.
Takto to vypadá po montáži mezikruží.
Takto to vypadá po montáži Babettového zapalování do motoru. Jednou nastavený předstih a bez baterie je napořád. Tyristor je umístněn pod nádrží místo induční cívky. Vypínání se dělá ukostřením zapalovacího pólu. Pokud osadíte světelné cívky tak získáte výkon 32 W, což stačí na základní osvětlení.Motor 250 ccm nastartujete normálně.
TAK CO VY NA TO ?
Super věc vypadá to celkem dobře a pokud to opravdu funguje, jakože nevím proč by to nefungovalo, tak jezdit bez baterky je geniální.
Jenom by mě zajímalo kolik to stojí a jestli se to dá někde objednat???
perfektní věc.chtěl bych sehnat to mezikruží poradíte kde a zakolik?milan
naprostá hloupost
nazdar prave o takomto systeme teraz rozmyslam , ale neviem rozmery tej priruby mohol by si mi ich prosim dat , a plus fotky ako to zapojim , diki
hmm geniální do krosu perfektní
Je to super vec!! Mam to na mojej 250ke a fachči to bez problemou!!
Zdarec proč blbost?
Mně to funguje už několik let na motoru 175 čezeta a mám tam zápalko z pionýra a taky bezproblémů…
cau je to good napad . prosim poml by mi nekdo poslat nákres toho mezikruži na mail? full008@centrum.cz
diky moc
Je to bezvadná věc již jako kluk před 20-ti lety jsem to mel na čz 250 a bylo to z mustanga a dělal mi to strejda ve Velkém Újezdě
Dobrý den potřebuji poradit mam tři motory čz 150c a zapalování (staré)a nevím jak mám zapojitcívku tak abyto dalo jiskru. Děkuji
nazdar ake rozmery ma ta priruba ?
udelal sem si to same akorat jsem tam dal zapalko z fichtla takze jen bezbateriove ale s kontaktama a vubec me nefakcilo … zkusim jeste tu babetu
cau hele tak sem to skousel doma udelat ale nejde mi tam nastavit predstih kolik mm tam mam nastavit?
mam to na 175/356
zdravim tak sem to skusil a nejak mi nejde seridit predstih , kolik mm tam ma byt? skusla sem 4 mm ( 175/356) aj na 1,9 co je na babete a furt to jede spatne
dobry den.namontoval jsem babetove zapalovani na mou terenni cz 175(477) 1500km bez jakehokoliv problemu.akorat z civek vedu proud do baterie(pres regulator ktery se zklada z par soucastek a je vmensi nez krabicka od sirek:).svetla mam 2x 3v halogen a je to supr navic vam nekolisa svetlo bodle otacek:) pokud chcete schema a vypis regulatoru muzu poslat.piste na mejl sukup.mara@seznam.cz
Zdravim Vas vsetkych, vie mi niekto poslat rozmery priruby, ja mam toto zapalovanie na peraku a funguje na 100%, akurat to mam robene tak, ze miesto priruby mam pouzite take medzikruzie, co sa mi az tak nepaci a chcel by som to nahradit tou prirubou.
Dakujem
co tu trepete kktini to vam musi ist alebo ste to spatne nasadily mne to na motorke ide uz 5 rokov ateraz som sa to chistal vycistit a nezaznacil som to ako to ma byt a neviem to naspet nastavit ?????
Čau šlo by to dát i na Jawu 21 protože se mi to líbí to bezkontaktní zapalování prosím odepište
Čusko .. hele šlo by to bez toho mezikruží jenom zapalování z fichtla????
Dobrý den rád bych se zeptal kde se dá zakoupit vaše mezikruží prosí odpověď na e-mail martin1705z@seznam.cz prosím zašlete odkaz děkuji
Zdravim majstri,skusal uz niekto realizovat tento napad na Stadion S22 ? Original rotor S22 je totiz o cca 2 cm uzsi ako ten Babettovy. Dik za info
Zdravim. Vámi vyráběná příruba pro uchycení zapalování z babety má dosti velké nepřesnosti (polohy otvorů pro šrouby, polohy malých závitů, průměr osazení pro zapalování) = spousta broušení a upravování
za ty prachy bych čekal 100% kvalitu – bohužel špatná kvalita a špatná vizitka pro vás