Zapalování Stadion

Montáž nové cívky a nového kladívka v praxi tak jak to děláme u nás.

Nic není dokonalé, ani repliky které se prodávají. Pro nás ovšem je důležité že jsou použitelné. Jelikož se neustále opakují stéjné dotazy ohledně montáže tak  jsme Vám to nafotili.

zapal st

Zde je namontovaná zapalovací cívka u které nemůsíte nic dopilovávat, je to výroba Taiwan ale její funkce je zachována. Nejdůležitější je správná izolace vysokonapěťového kabelu v místě uchycení na cívce. Tam se dělá nejvíce chyb. Doporučíme kabel zaizolovat páskou PVC Potom přes toto natáhneme kousek bužírky kterou s části roztřihneme a navlečeme na kabel. Tím je izolace 100%.

zapal st1

Dále pokračujeme montáží repliky kladívka . V první řadě vyklepneme ze základové desky čep původního kladívka, u nového kladívka které nabízíme musíme mírně napilovat jehlovým pilníkem otvor pro šroub aby bylo možné seřízení. Potom montáž kladívka je již bez problému.

zapal.st3

Poslední z dílů je kondenzátor. Důležité je ovšem propojení. S každého vede jeden drát a vzájemně propojit lze jedině takto. Na kladívku je dobrá izolace, s cívky drát nemá dostatečnou délku aby dostal ke kladívku tak jednoduše uděláme uzel v místě jak je na foto.

zapal st4

Spoj zaizolujeme zatavovací bužírkou.

zapal st5

Zde je již zapalování osazené do motoru, kabel od kladívka je protažen za držákem filcu a kondenzátor nad světelnou cívkou. Tam jej nic nepoškodí.

Kondenzátor přichytíme objímkou ve spodní části. Kabel ze světelné cívky napojíme kabel černý 0,75mm a protáhneme průchodkou motoru No a teď nasadit jenom klínek rotoru a rotor.

zapl st6

Tak ať vám to funguje tak dobře jak nám.

  • Stadion
  • Žádný komentář
  • Přečteno: 56232x

 

Motoservis Jakuba běží na systému WordPress | RSS Článků | RSS Komentářů | Přihlásit se